Om du har problem med att ansluta till Casino kan du prova följande lösningar:
1. Kontrollera om det är ett anslutningsfel
- Ett tillfälligt anslutningsfel kan ha inträffat eller du kan ha blivit tillfälligt bortkopplad från vår server.
- Försök att återansluta om några minuter.
2. Kontrollera åtkomst till andra webbplatser
- Om du kan ansluta till andra webbplatser men inte till Casino, vänligen kontakta oss via LiveChat.
3. Kontrollera dina nätverksinställningar
- Kontrollera att "Flygplansläge" är avstängt på din mobil och att Wi-Fi eller 3G/4G/5G är aktiverat. Om dessa är aktiverade, kontrollera att du är korrekt ansluten.
- Om du är ansluten till Wi-Fi, bör din enhet visa namnet på nätverket. Om du är ansluten till 3G/4G/5G, bör det finnas en ikon i statusfältet som bekräftar detta.
- Om du inte är ansluten, försök att koppla från och återansluta till Wi-Fi-nätverket. Om det inte löser problemet, prova att starta om din dator eller mobila enhet.
- Om du fortfarande inte kan ansluta till ett nätverk eller om du är ansluten men inte kan komma åt några webbplatser, gå vidare till nästa steg.
4. Kontakta din internetleverantör (ISP)
- Om du har följt alla ovanstående steg och fortfarande inte kan komma åt några webbplatser, kan problemet ligga hos din internetleverantör.
- Kontakta din internetleverantör direkt för ytterligare support.